söndag 9 november 2014

Motivation noll

Jag har försökt, verkligen försökt, men den gamla träningsmotivationen har inte velat infinna sig. Har gått flera kurser och tränat med spanielgänget. Det har varit väldigt trevligt, men träningen hemma har jag inte kommit "på banan" med. 

Scott tog en stor del av min motivation och drivkraft med sig. Kryddan, Kola och Kvick och deras krämpor har en efter en tagit det sista drivet som fanns kvar i mig. Trodde att jag skulle kunna bita ihop, men det finns gränser och jag har nått min. Blir på sin höjd "busjakt" för Kvick och Kola. De har sina fel och brister, och det, tillsammans med att de fysiskt inte är 100, gör att jag lägger ner alla tävlingsambitioner. Även bloggen med det, om det nu skulle råka vara någon som läser.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar